OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY BRODY
z dnia 19 stycznia 2015r.
Wójt Gminy Brody ogłasza konkurs na wolne stanowisko Sekretarza Gminy Brody
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Brodach ul. Staszica 3
1. Wymagania niezbędne:
a/ obywatelstwo polskie b/ zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych c/ stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku d/ nieposzlakowana opinia e/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe f/ wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym g/ co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. 2014 poz.1202 t.j./, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych
Ponadto kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz wykazać się znajomością przepisów n/w ustaw: - o samorządzie gminnym, - o pracownikach samorządowych, - o finansach publicznych, - Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - o ochronie danych osobowych, - Kodeksu Pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a/ umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, b/ wysoka kultura osobista, c/ odporność na stres, d/ umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole, e/ znajomość struktury organizacyjnej urzędu, f/ kreatywność, samodzielność, inicjatywa, g/ dyspozycyjność, h/ zdolność podejmowania decyzji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a/ opracowywanie projektów aktów, w tym Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy oraz innych zarządzeń Wójta związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b/ opracowywanie projektu Statutu Gminy i Regulaminu Pracy Rady Gminy, c/ nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy Brody, d/ zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie gminy, e/ organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi /sołectwami/ oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, f/ organizacja pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, g/ nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków, h/ nadzorowanie przestrzegania i realizacji instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, i/ organizowanie i przestrzeganie zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw, m/ inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, j/ przyjmowanie ustnych oświadczeń woli /testamenty allograficzne/, k/ nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej oraz BIP, l/ nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, ł/ wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
4. Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny, 2/ życiorys /CV/, 3/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4/ kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy /świadectwa pracy, zaświadczenia/, 5/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/, 6/ kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 7/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, 8/ oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
5. Sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Sekretarza” w sekretariacie Urzędu Gminy w Brodach ul. Staszica 3, pok. 103 w terminie do 02.02.2015r. do godz. 16:00.
6. Inne informacje.
Konkurs przeprowadzi dwuetapowo komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Brody.
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów,ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wójt Gminy Brody
/-/ Marzena Bernat
|