Obwieszczenie dot. budowy dostrzegalni przeciwpożarowej Drukuj

Brody, dn.14.02.2017r.

Znak: ZOŚ.6220.01.03.2017                                                                       

  OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających

 

            Na podstawie art. art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 23 ze zm.), w związku z art. 33 ust. 1 oraz art. 73 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2016, poz.353 ze zm.)

zawiadamiam

że na podstawie wniosku z dnia 08.02.2017r. data wpływu 13.02.2017r, Nadleśnictwa Starachowice, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Rozbudowie i modernizacji systemu ochrony przeciwpożarowej na terenie Nadleśnictwa Starachowice poprzez budowę dostrzegalni przeciwpożarowej przeznaczonej do wykrywania pożarów na terenach leśnych, wyposażonej w sprzęt do wykrywania pożarów działający z wykorzystaniem systemu łączności bezprzewodowej”, realizowanego na działkach ew .nr 72/1201 i 101/1201 obręb Lubienia, Gmina Brody.

            Informuje o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 K.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Ponadto zgodnie z art. 33 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko informuje o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją oraz o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Brody przy ul. Stanisława Staszica 3, pok. 204 oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z późn. zm.), e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w terminie 21 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać sie w siedzibie urzędu, w pokoju nr 204. Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag
i wniosków jest Wójt Gminy Brody.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt. 1 i 2 i ust. 2 pkt. 1, 2 i 3, art. 73 ust. 1, ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz § 3 ust 1 pkt 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
9 listopada 2010r.. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U.2016 poz. 71) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami : Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Starachowicach, Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Kielcach. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.

            Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.  

Zgodnie z art. 41 § 1 K.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie
z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Brody, wywieszenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Brody w siedzibie urzędu przy ul. Stanisława Staszica 3 oraz poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń sołectwa Młynek w miejscu planowanej inwestycji.

 

Wójt Gminy Brody

Marzena Bernat


Wpisany przez Ernest Kumek   
Data opublikowania: środa, 22 lutego 2017 09:02