Brody, dnia 21.12.2011 r.
Wójt Gminy Brody ogłasza przetarg ustny ograniczony na najem lokalu użytkowego w Brodach, ul. Starachowicka 9.
Przetarg ustny ograniczony na najem lokalu użytkowego w Brodach, ul. Starachowicka 9 dla przedsiębiorców prowadzących usługi pocztowe.
Przedmiotem licytacji będzie stawka miesięcznego czynszu netto za lokal o pow. 20,98 m2. Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego: Teren usług publicznych i centrotwórczych. Teren oznaczony symbolem: UPC. Dotychczasowe przeznaczenie: administracja Przeznaczenie po przetargu: działalność usług pocztowych; nieuciążliwa dla otoczenia; zgodna z planem zagospodarowania przestrzennego. Dostosowanie lokalu do przewidywanej działalności gospodarczej, w tym zgłoszenie ewentualnej zmiany sposobu użytkowania, przeprowadzi najemca we własnym zakresie i na swój koszt. Zakres przewidywanych prac i sposób ich rozliczenia należy uzgodnić z Referatem Inwestycyjnym w Brodach ul. Staszica 3 tel. 41 2711205. Koszty prac przekraczających zakres uzgodniony, nie będą w żaden sposób refundowane.
Stawka wywoławcza: 9,00 zł/m2 + VAT Wadium: 230,- zł Postąpienie musi wynosić nie mniej niż 1 zł lub wielokrotność.
Termin zgłoszenia uczestnictwa w przetargu: 02.01.2012r. Przetarg odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy w Brodach, ul. Stanisława Staszica 3, pok. 102 w dniu 04.01.2012 r. o godz. 10.00.
Lista osób zakwalifikowanych do przetargu zostanie wywieszona na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu w dniu 03.01.2012r.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości jak wyżej, które musi wpłynąć na konto Urzędu Gminy do dnia 02.01.2012 r. Nr konta: 28 1050 1432 1000 0005 0015 4463 ING Bank Śląski w Katowicach Oddział w Starachowicach .
Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest przedłożenie Komisji Przetargowej: 1/ oryginału dowodu dokonania wpłaty wadium; 2/ w przypadku osób fizycznych - dowodu tożsamości i aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli zainteresowany prowadzi działalność gospodarczą; 3/ w przypadku wspólników spółki cywilnej dokumenty jak w pkt 2 każdego wspólnika i ewentualnie stosownych pełnomocnictw; 4/ w przypadku osób prawnych - aktualnego wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, dowodów tożsamości osób reprezentujących dany podmiot oraz ewentualnych pełnomocnictw.
Aktualność wypisu z rejestru powinna być potwierdzona w sądzie, a aktualność zaświadczenia o wpisie do ewidencji winna być potwierdzona we właściwym Urzędzie, w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed przetargiem. Pełnomocnictwa winny być udzielone w formie aktu notarialnego.
Dodatkowe informacje:
1/ Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z obowiązującym w Gminie Brody Regulaminem przetargów na najem lokali użytkowych, z którym należy się zapoznać. Regulamin przetargów został zamieszczony na stronie BIP Urzędu Gminy w zakładce /Zarządzenia Wójta 2011 rok/ oraz wywieszony na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy przy ul. Stanisława Staszica 3 w Brodach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości o ich wyjaśnienie należy zwracać się wyłącznie do Referatu Organizacyjnego (pok. nr 201, tel. 412711231 wew. 215). 2/ Przed przystąpieniem do przetargu, każdy zainteresowany winien zapoznać się z warunkami umowy w Referacie Organizacyjnym. 3/ Oglądanie lokalu wystawionego na przetarg po wcześniejszym uzgodnieniu z Referatem Organizacyjnym. 4/ Osoba, która wygrała przetarg, musi podpisać umowę i przejąć lokal protokołem zdawczo-odbiorczym od Referatu Organizacyjnego nie później niż w terminie 14 dni od uzyskania informacji o wygraniu przetargu. 5/ W przypadku gdy osoba, która wygrała przetarg, nie przejmie lokalu w terminie jak w pkt 4, bądź uchyli się od podpisania umowy w inny sposób, na przedmiotowy lokal zostanie ogłoszony nowy przetarg. 6/ Zastrzega się prawo unieważnienia, odwołania lub zamknięcia przetargu bez rozstrzygnięcia. |