OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM Brody: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Brodach Numer ogłoszenia: 189686 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brody , ul. St. Staszica 3, 27-230 Brody, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2711205, faks 041 2711231. Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.info.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Brodach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. Ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych wys. 4m - 184 m
2. Oświetlenie terenu lampami metalohalogenowymi - 18 szt
3. Monitoring zewnętrzny
4. Warstwa odcinająco - odsączająca z piasku gr. 35 cm - 2048 m2
5. Podbudowa dolna z kruszywa kamiennego gr. 15 cm - 2048 m2
6. Podbudowa górna z kruszywa kamiennego gr.8 cm - 1860 m2
7. Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej - 1860 m2
8. Wyposażenie boiska w sprzęt sportowy i piłkochwyty.
9. Obsianie trawy wokół boiska.
Przedmiotem wykonania jest boisko wielofunkcyjne o nawierzchni syntetycznej o wymiarach brutto 62,00 m x 30,00 m wraz z ogrodzeniem panelowym wysokości 4 m. Dane techniczne BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO: Wymiary boiska w rzucie: 62,00 m x 30,00 m - długość 56,00 m - szerokość 26,00 m - powierzchnia brutto 1 465,00 m2 W skład boiska wielofunkcyjnego wchodzą : - 2 boiska do siatkówki : wymiary 9 x 18 m - Boisko do koszykówki : wymiary 15 x 28 m - boisko do piłki nożnej: wymiary 26 x 56 m - kort tenisowy: wymiary 10,97 x 23,77 m Nawierzchnia boiska Nawierzchnię stanowić będzie nawierzchnia z trawy syntetycznej układanej na podbudowie z kruszywa wg rozwiązania systemowego. Przyjęto następujący układ warstw - trawa syntetyczna o wysokości 15-25 mm zasypana piaskiem kwarcowym, - mieszanka kruszywa łamanego 0 - 4 mm /miał kamienny/ grub. warstwy 3 cm - mieszanka kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm /warstwa nośna/ grub. warstwy 5 cm - mieszanka kruszywa łamanego 31,5 - 63,0 mm grub. warstwy 15 cm - piasek zagęszczony grub. warstwy 20 cm - geowłóknina jako warstwa wzmacniająca - grunt rodzimy zagęszczony Nawierzchnia w kolorystyce ustalonej z inwestorem min. 3 kolory. Sprzęt sportowy W kompleksie boiska wielofunkcyjnego przewiduje się montaż sprzętu sportowego (w postaci gotowych , certyfikowanych elementów): - bramki do piłki nożnej - aluminiowe o wymiarach 2 x 5m mocowane w tulejach 2 sztuki, - siatki do bramek 2 sztuki - stojaki do kosza 2 sztuki - tablice do koszykówki montowane na wysięgnikach 2 kpl - słupy wraz z siatkami do piłki siatkowej 2 kpl. - słupy wraz z siatkami do tenisa ziemnego 1 kpl. - piłkochwyty o wys. 6,00m (boisko do piłki nożnej) 2 kpl. Szczegółowy opis zamówienia zawiera przedmiar robót. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 30% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju robót II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.34.20.00-6, 45.31.61.00-6, 45.11.27.10-5. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Doświadczenie - rozumiane jako zrealizowane (zakończone i odebrane) w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: roboty polegające na budowie boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej potwierdzone dokumentami , że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność drogowa lub konstrukcyjno- budowlane oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz. U. z roku 2013, poz. 1409) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje następujące zmiany: Zmianę wynagrodzenia wynikłą przez zmianę zakresu robót w wyniku wystąpienia robót koniecznych do wykonania, których wcześniej nie można było przewidzieć. Zmiana terminu może nastąpić w wyniku: braków w dokumentacji powodujących konieczność jej poprawienia lub uzupełnienia, zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy, przerw w realizacji robót powstałych na skutek przyczyn niezależnych od wykonawcy i zamawiającego w szczególności działania sił wyższych. Zmiany w umowie mogą nastąpić również po zaistnieniu nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, a także innych przeszkód uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. Gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brody.info.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brodach ul. St. Staszica 3 27 - 230 Brody pok. 206.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Brodach ul. St. Staszica 3 27 - 230 Brody pok.101 (sekretariat).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków PROW 2007-2014. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Brody mgr Andrzej Przygoda
|