Kto jest on-line
Naszą witrynę przegląda teraz 8 gościLicznik
Odsłon : 861965Przetarg: "„Dostawa i montaż urządzeń fitness i placu zabaw” |
I.27.FS.SiPZ.1.17
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT (Zamówienie do 30 000 EURO, prowadzone poza ustawą Prawo zamówień publicznych) Wójt Gminy Brody zaprasza do składania ofert na zadanie: „Dostawa i montaż urządzeń fitness i placu zabaw”
1.ZAKRES URZĄDZEŃ DO DOSTAWY I MONTAŻU:
1) Urządzenie typu „wioślarz” - szt. 5 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń – aktywizuje wszystkie części ciała. Wzmocnienie mięśni nóg, ramion i górnej partii ciała). 2) Urządzenie typu „wyciskacz siedząc” - szt. 2 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń - ćwiczenie górnych partii mięśniowych, mięśni klatki piersiowej, obręczy barkowej oraz kończyn górnych i ramion). 3) Urządzenie typu „orbitrek” - szt. 3 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń – poprawienie kondycji stawów, rozciąganie mięsni nóg, stawów biodrowych, barków i ramion. Ćwiczenie wydolności organizmu i ogólnej kondycji ruchowej). 4) Urządzenie typu „biegacz” - szt. 5 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń – ćwiczenia wzmacniające mięśnie i stawy nóg, aktywacja ruchu bioder. Poprawienie koordynacji ruchowej i zmysłu równowagi krążenia krwi i ogólnej kondycji fizycznej). 5) Urządzenie typu „rower” - szt. 4 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń – ćwiczenia wzmacniające mięśnie i stawy nóg, aktywacja ruchu bioder. Poprawienie koordynacji ruchowej i zmysłu równowagi krążenia krwi i ogólnej kondycji fizycznej). 6) Urządzenie typu „twister (stojący)” – szt. 3 (Wymagania odnośnie funkcji urządzenia i efektu ćwiczeń – ćwiczenie zmysłu równowagi, rozciąganie mięśni skośnych brzucha. Aktywacja działania stawów biodrowych i kręgosłupa lędźwiowego). 7) Urządzenie typu „wyciąg dolny – szt. 1 8) Urządzenie typu „wyciąg górny” – szt. 1 9) tablica z regulaminem – szt. 2 10) Stojak rowerowe szt. 1 stalowy (5 stanowisk), zakotwionego w gruncie. 11) huśtawka podwójna na stelażu metalowym - szt. 1 - przedział wiekowy 3 – 12 lat - profil zamknięty (min) 80x80x4mm - belka z profila zamknietego (min) 60x60x4mm - łańcuch ocynkowany lub ze stali nierdzewnej - siedziska płaskie i siedzisko koszykowe - kolorystyka urządzenia do uzgodnienia z inwestorem 12) zjeżdżalnia metalowa - konstrukcja urządzenia wykonana ze stali - wypełnienie z HDPE lub sklejka wodoodporna - zjazd ze stali nierdzewnej - kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem 13) huśtawka ważka (metalowa) - rura stalowa min Æ 80 mm - podstawa metalowa - siedzisko gumowe lub z płyty HDPE z uchwytami metalowymi 14) urządzenie ze zjeżdżalnią - Schody wejściowe wys. ok 90cm , wieża z dachem, zjeżdżalnia - ślizg nierdzewny. Drewno klejone. Wypełnienia zestawu takie jak daszki czy barierki wykonane ze sklejki wodoodpornej lub HDPE. 15) huśtawka - przedział wiekowy 3 – 12 lat - profil zamknięty (min) 80x80x4mm - belka z profila zamknietego (min) 60x60x4mm - łańcuch ocynkowany lub ze stali nierdzewnej - siedzisko płaskie - kolorystyka urządzenia do uzgodnienia z inwestorem 16) Zestaw zabawowy – szt. 1. Połączenie różnych form aktywności wspinaczki, balansowania oraz zjazdu na zjeżdżalni. Skład zestawu:- wieża wysoka z dachem, zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej, przeplotnia, drabinka skośna podwójna, drabinka pozioma lub równoważnia dojście do wieży – mostek. Wypełnienia zestawu takie jak daszki czy barierki wykonane ze sklejki wodoodpornej lub HDPE drewno rdzeniowe. Min. wymiary zestawu 6,5m x 6,5m. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń w różnych zestawieniach i odpowiednich wymogów materiałowych. Przed montażem dostarczonych urządzeń Wykonawca opracuje i przedstawi (w 4 egz.) do zatwierdzenia niezbędną dokumentację projektową dot. montażu urządzeń celem przedłożenia jej do właściwego organu i zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia montażu urządzeń (łącznie z aktualną mapą syt. – wys.) Dla każdego z urządzeń należy zachować wymagana strefę bezpieczeństwa wg wytycznych producenta oraz obowiązujących przepisów. Wymagania materiałowe i technologiczne odnośnie planowanych do montażu urządzeń:
Wykonawca ma obowiązek dokonywania konserwacji i serwisow ania zamontowanych urządzeń w okresie pierwszych 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego zamówienia. Wszelkie koszty z tego tytułu Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w swojej cenie ofertowej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 2 lat.
2.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- maksymalnie 3 miesiące od dnia zawarcia umowy
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w zaproszeniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kartę (opis) każdego z oferowanych urządzeń. Przedmiotowa karta (opis) musi zawierać co najmniej: - informację o parametrach urządzenia, potwierdzającą, iż dane urządzenie spełnia wymagania (parametry) określone przez Zamawiającego - wizualizację danego urządzenia (rysunek, zdjęcie itp.).
3. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
4.1. Cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) winna być obliczona poprzez wypełnienie załączonego do SIWZ „Wykaz proponowanych urządzeń – zestawienie kosztów” 4.2.1. Wszelkie wartości (kwoty) w w/w wykazie winny uwzględniać całkowity koszt dotyczący wszystkich elementów w tym koszty ich dostawy, montażu oraz konserwacji i serwisowania 4.2.3. W „Wykazie proponowanych urządzeń – zestawieniu kosztów” należy uwzględnić wszelkie koszty (brutto wraz z podatkiem VAT) jakie wykonawca zobowiązany jest ponieść 4.2.4. Suma wartości poszczególnych pozycji „Wykazu proponowanych urządzeń – zestawienie kosztów” stanowić będzie cenę ofertową brutto. Wykonawca ponosi odpowiedzialność 4.3. Rozliczenia między Zamawiającym i wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).
4. OCENA OFERT
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nw. kryteriów oceny ofert (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania): 1.1. Cena oferty - 90 % (max 90 pkt) 1.2. Okres gwarancji - 10 % (max 10 pkt)
2. Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
2.1. Ocena ceny oferty – będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego: P(Ci) = Cmin / Ci x 90 pkt gdzie: Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nie odrzuconych Ci – ceny poszczególnych ofert P(Ci) – liczba punktów za kryterium ceny
2.2. Ocena okresu gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia – ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego na druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach – liczba punktów możliwych do uzyskania – 10 pkt. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy niż będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 4 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 4 pełnych lat). Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: - wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji: 2 lata – otrzyma 0 punktów P(Gi) 3 lata – otrzyma 2 punkty P(Gi) 4 lata – otrzyma 5 punktów P(Gi) 5 lat i więcej – otrzyma 10 punktów P(Gi)
UWAGA:
Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, poniżej 2 lat zostanie odrzucona
3. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
5. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Urzędzie Gminy w Brodach pok. 103 (Sekretariat) w terminie dodnia 24 maja 2017 r. do godz. 9:45 na Formularzu Oferty, 2) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „OFERTA: Dostawa i montaż urządzeń fitness i placu zabaw”
3) Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Brodach, Sala Narad pok. Nr 102 w dniu 24 maja 2017 r. o godz. 10:00. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 5) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Załączniki: 1) Wzór druku oferty; 2) Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3) Wzór umowy, 4) Wykaz proponowanych urządzeń – zestawienie kosztów
Wójt Gminy Brody Marzena Bernat
|
Wpisany przez Łukasz Wzorek |
Data opublikowania: wtorek, 09 maja 2017 13:53 |
Poprawiony: wtorek, 09 maja 2017 14:04 |