Kto jest on-line
Naszą witrynę przegląda teraz 121 gościLicznik
Odsłon : 859699Zaproszenie do składania ofert na dostawę sprzętu TIK |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(Zamówienie do 30 000 EURO, prowadzone poza ustawą Prawo zamówień publicznych)
Wójt Gminy Brody zaprasza do składania ofert na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017 - 2019 – „AKTYWNA TABLICA”
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (wyprodukowanych nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą). Minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do zaproszenia. W ramach dostawy urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń do wskazanych placówek, instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie dostarczonych urządzeń Wykonawca zapewni techniczne szkolenie nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania.
Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że dostarczone urządzenia:
Gwarancja biegnie od daty odbioru dostawy przez Zamawiającego. Gwarancja obejmuje między innymi: • usuwanie wad materiałowych i konstrukcyjnych, a także doprowadzanie do spełnienia deklarowanych przez producenta parametrów i/lub funkcji użytkowych sprzętu; • naprawę uszkodzeń sprzętu (z wyjątkiem uszkodzeń zawinionych wyłącznie przez Zamawiającego), w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe, • usuwanie usterek i błędów funkcjonalnych w działaniu sprzętu; Czas naprawy będzie liczony od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia usterki, przekazanego w formie elektronicznej bądź faksem. Czas reakcji serwisowej nie może być dłuższy niż 48 h od daty przyjęcia zgłoszenia. Czas naprawy gwarancyjnej nie powinien być dłuższy niż 5 dni. W przypadku niedotrzymania tego terminu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy sprzęt zastępczy. Dwukrotne uszkodzenie tego samego sprzętu w okresie gwarancji, obliguje Wykonawcę do jego wymiany w terminie 5 dni roboczych od daty powtórnego zgłoszenia awarii. Gwarancja zostaje przedłużona o czas naprawy bądź wymiany uszkodzonego sprzętu.
- do 14 dni od dnia podpisania umowy.
Oferta musi być w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku sporządzenia oferty przez osobę (osoby) inne niż uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru bądź wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) wymagane jest dołączenie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo składa się w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawca składający ofertę, składa następujące dokumenty:
Do oferty należy załączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
Cenę ofertową należy obliczyć w oparciu o formularz cenowy, zawierający wykaz i ilości zamawianego sprzętu, a następnie przenieść ją do formularza ofertowego. Podana cena musi być wartością brutto, wyrażoną w złotych polskich (liczbą i słownie) Cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi mailowo.
Ofertę może złożyć Wykonawca, który:
Oferty należy składać do 01.12.2017r do godz. 1200 w UG Brody ul. St. Staszica 3,
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
Wójt Gminy Brody
Marzena Bernat |
Wpisany przez Paweł Zięba |
Data opublikowania: piątek, 24 listopada 2017 12:53 |
Poprawiony: piątek, 24 listopada 2017 13:01 |