Wójt Gminy Brody
ogłasza I OTWARTY KONKURS OFERT
na realizację zadań publicznych w 2014 roku.
I. Rodzaj zadań:
Sfera pożytku publicz-nego:
|
Nr zada-nia:
|
Nazwa zadania do realizacji w 2014 roku:
|
Dotacja Gminy Brody: przeznaczona na zadanie:
|
Termin realizacji zadania:
|
Wysokość środków publicznych przekazanych na zadanie tego samego rodzaju poprzednim roku:
|
Upow-szechnia-nie kultury fizycznej i sportu
|
1
|
Upowszechnianie kultury fizycznej wśród mieszkańców gminy Brody, poprzez szkolenia sportowe oraz uczestnictwo w zawodach, organizowanych przez Świętokrzyski Związek Piłki Nożnej w Kielcach.
|
47 000zł
|
Od dnia podpi-sania umowy do 17 grudnia 2014 roku.
|
Stow. „Kamienna” Brody 48 000zł.
|
2
|
Upowszechnianie kultury fizycznej poprzez szkolenia sportowe, organizację i udział w zawodach piłki nożnej odbywających się na terenie gminy Brody
|
10 000 zł
|
Stow. „Barchan Krynki” – 2600zł;
Stow. „Czarni Ruda” – 2900zł;
Stow. „Stykovia” – 4500zł.
|
3
|
Upowszechnianie i rozwój kultury fizycznej, działalność szkoleniowa w dziedzinie lekkoatletyki.
|
10 000 zł
|
LKB „Rudnik” – 12 000zł.
|
4.
|
Upowszechnianie i rozwój kultury fizycznej, działalność szkoleniowa w dziedzinie wędkarstwa rzutowego.
|
2 000 zł
|
Polski Związek Wędkarski O/Kielce – 2000zł
|
5.
|
Upowszechnianie i rozwój kultury fizycznej, działalność szkoleniowa w dziedzinie piłki siatkowej.
|
1 000 zł
|
0 zł.
|
Profilak-tyka uzależnień, przeciw-działanie patologiom społecz-nym
|
6.
|
Przeciwdziałanie alkoholizmowi poprzez organizację spotkań profilaktycznych dla mieszkańców gminy Brody.
|
20 000 zł
|
Stow. Trzeźwościowe „Rodzina” – 20 000zł;
|
Pomoc społeczna
|
7.
|
Pomoc społeczna poprzez wspieranie wydawania produktów żywnościowych dla rodzin i osób z gminy Brody w trudnej sytuacji życiowej.
|
5 000 zł
|
Stow. Świętokrzyski Bank Żywności – 6000 zł.
ST „Rodzina” – 1500zł.
|
Łączna suma przewidywanych środków na dotacje:
|
95 000zł
|
|
II. Zasady przyznawania dotacji:
1. Do składania ofert upoważnione są organizacje pozarządowe, osoby prawne i jednostki organizacyjne w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873, z późn. zm.)
2. Procedura udzielenia dotacji na realizację zadań publicznych będzie zgodna z:
- a)przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873 z późniejszymi zmianami)
- b)Rocznym programem współpracy Gminy Brody z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego wolontariacie w 2014 roku
- c)Gminnym Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Dokumenty powyższe można uzyskać w Urzędzie Gminy Brody ul. St. Staszica 3 27-230 Brody w pokoju 200 oraz na stronach: www.bip.brody.info.pl wraz z innymi materiałami przydatnymi do sporządzenia wniosku.
3. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie kompletnej i właściwej oferty zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 6, poz. 25).
2. Komisja konkursowa, analizując oferty przyznawać będzie punkty w odpowiednich kryteriach. Dotację otrzyma ten oferent, który uzyska większą sumę punktów.
- a)celowość projektu opisanego w ofercie: 0-4 pkt.,
- b)sposób realizacji projektu (w tym analiza jego kosztów) : 0-4 pkt.;
- c)zakładany rezultat projektu: 0-4pkt.;
- d)zasoby kadrowe i inne możliwości oferenta wpływające na rzetelną realizację zadania: 0-4pkt.;
- e)dotychczasowe doświadczenie oferenta w realizacji zadań z dotacji samorządowych: 0-4 pkt.;
- f)procentowa wartość środków finansowych własnych w stosunku do wartości zadania: 0-4pkt.
2. Zlecenie zadania i dotacja zostanie przyznana oferentowi, który otrzyma większa sumę punktów zapewniającą kompleksową, skuteczną realizację zadania oraz prawidłowe wykorzystanie środków publicznych.
3. Szczegółowe i ostateczne warunki finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa realizacji zadania.
III. Składanie ofert.
Do oferty należy dołączyć:
- a)odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego rejestru - zgodny ze stanem aktualnym,
- b)sprawozdanie merytoryczne i finansowe za ostatni rok, lub w przypadku dotychczasowej
krótszej działalności – za okres tej działalności,
- c)umowa partnerska lub oświadczenie partnera (w przypadku wskazania partnera w ofercie),
- d)oświadczenie oferenta o nie prowadzeniu działalności gospodarczej w rozumieniu art. 9 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w odniesieniu do zadania będącego przedmiotem oferty,
- e)dokumentację potwierdzającą kwalifikacje i kompetencje kadry, która będzie realizowała zadanie,
- f)ewentualne referencje.
- 1.Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Brodach, ul. Stanisława Staszica 3, w zamkniętych kopertach, opatrzonych napisem „Otwarty Konkurs Ofert 2014”, z określeniem podmiotu składającego ofertę oraz nazwą zadania - osobiście lub drogą pocztową (decyduje data wpływu). w terminie do dnia 13 stycznia 2014r – do godziny 15:00.
- 2.Jedna oferta może dotyczyć realizacji tylko jednego zadania.
- 3.Zgłoszenie oferty, która spełnia warunki merytoryczne, nie gwarantuje uzyskania wnioskowanej dotacji.
IV. Zasady przyznawania i kontroli wykorzystania dotacji.
- 1.Zlecenie zadania i udzielanie dotacji następuje z odpowiednim zastosowaniem przepisów art. 16 -19 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.).
- 2.Wysokość dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferentowi przysługuje prawo negocjowania zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania lub rezygnacji z jego realizacji.
- 3.Dotowany podmiot, zobowiązany jest do:
a) wyodrębnienia w ewidencji księgowej i finansowej środków otrzymanych na realizację umowy
b) dostarczenia dokumentów (faktur, rachunków) oraz dokumentacji, o której mowa wyżej, celem kontroli prawidłowości wydatkowania dotacji oraz kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji z nią związanej.
- 4.Komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Brody dokonuje wyboru najkorzystniejszych ofert w ciągu 30 dni po upływie terminu składania ofert.
- 5.Terminy i warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania każdorazowo określane będą w umowie pomiędzy oferentem a Gminą Brody.
- 6.Wybór najkorzystniejszych ofert w konkursie nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni po upływie terminu składania ofert.
V. Postanowienia końcowe.
- 1.Wyłoniony podmiot jest zobowiązany do zamieszczania we wszystkich drukach i materiałach reklamowych związanych z realizacją zadania (plakatach, zaproszeniach, regulaminach, komunikatach, ogłoszeniach prasowych, reklamach, itp.) informacji o tym, że zadanie jest dotowane przez Gminę Brody.
- 2.Wyniki konkursu przedstawione zostaną na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w oraz zostaną opublikowane na stronach internetowych www.brody.info.pl oraz www.bip.brody.info.pl
- 4.Regulamin otwartego konkursu ofert oraz wzory oferty, umowy i sprawozdania dostępne są na stronie www.brody.info.pl oraz www.bip.brody.info.pl lub w siedzibie Urzędu Gminy w Brodach, ul. Staszica 3 27-230 Brody, pok. 200, tel. 41-271 12 31. W sprawie konkursu można kontaktować się także przez e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Załączniki:
Plik | Opis | Rozmiar pliku | Ostatnia modyfikacja |
ustawa_pp.pdf | Ustawa o pożytku publicznym i wolontariacie | 224 Kb | 20.12.2013 15:38 |
druk-oferty.doc | Druk oferty. | 91 Kb | 20.12.2013 15:38 |
druk-umowy.doc | Wzór umowy. | 90 Kb | 20.12.2013 15:39 |
oswiadczenie.doc | Oświadczenie - działalność gospodarcza. | 22 Kb | 20.12.2013 15:39 |
sprawozdanie_druk.doc | Druk sprawozdania z realizacji zadania. | 175 Kb | 20.12.2013 15:41 |
zaktualiz.harm.doc | Druk zaktualizowanego harmonogramu zadania. Potrzebny w przypadku gdy zostanie przyznana kwota dofinansowania niższa niż zakładana przez oferenta. | 32 Kb | 20.12.2013 15:41 |
zaktualiz.koszt.doc | Druk zaktualizowanego kosztorysu zadania. Potrzebny w przypadku gdy zostanie przyznana kwota dofinansowania niższa niż zakładana przez oferenta. | 42 Kb | 20.12.2013 15:42 |
|