Kto jest on-line
Naszą witrynę przegląda teraz 116 gościLicznik
Odsłon : 859672Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla sołectwa Styków |
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM GMINA BRODY 27 - 230 Brody, ul. ST. Staszica 3 tel. (0-41) 271 12 05, fax. (0-41) 271 12 31
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla sołectwa Styków i zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Brody. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brody , ul. St. Staszica 3, 27-230 Brody, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2711205, faks 041 2711231.Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.info.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla sołectwa Styków i zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Brody.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Styków (granice planu objętego planem określono na załączniku graficznym, powierzchnia terenu, którego dotyczy opracowanie planu ok. 325 ha, Skala opracowania 1:2000) na terenie gminy Brody zgodnie z uchwałą nr X/59/2010 Rady Gminy w Brodach z dnia 29 października 2010, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu oraz niżej wymienionych zmian jednostkowych: 1. Sporządzenie zmiany nr 1 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczenia działek o nr ewidencyjnym 191 i 1227 położonych w Brodach (powierzchnia 0,2000 ha) Przystąpienie do opracowania na podstawie uchwały Nr X/60/2010 z dnia 29.10.2010r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany nr 1 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Brody. 2. Sporządzenie zmiany nr 2 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczenia działki o nr ewidencyjnym 101/9 położonej w Krynkach (powierzchnia 0,1834 ha) Przystąpienie do opracowania na podstawie uchwały Nr X/61/2010 z dnia 29.10.2010r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany nr 2 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Brody. 3. Sporządzenie zmiany nr 3 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczenia działki o nr ewidencyjnym 91/2 położonej w Rudzie (powierzchnia 0,4417ha) Przystąpienie do opracowania na podstawie uchwały Nr X/62/2010 z dnia 29.10.2010r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany nr 3 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Brody. 4. Sporządzenie zmiany nr 4 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczenia działki o nr ewidencyjnym 134/1 położonej w Brodach (powierzchnia 0,0900 ha) Przystąpienie do opracowania na podstawie uchwały Nr X/63/2010 z dnia 29.10.2010r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany nr 4 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Brody. 5. Sporządzenie zmiany nr 5 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczenia działki o nr ewidencyjnym 620 położonej w Brodach (powierzchnia 0,4800 ha) Przystąpienie do opracowania na podstawie uchwały Nr X/64/2010 z dnia 29.10.2010r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany nr 5 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Brody. Powierzchnia terenu, którego dotyczy opracowanie planu oraz 5 zmian jednostkowych wynosi 325,9892 ha (w zaokrągleniu 326 ha). Wspólny Słownik Zamówień (CPV): KOD CPV 74251000-3. Usługi planowania przestrzennego. Zakres ustaleń planu winien obejmować ustalenia wymagane przepisami prawa - zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu przestrzennym i zagospodarowaniu przestrzennym i w zależności od potrzeb zgodnie z art. 15 ust. 3 powołanej ustawy. Projekt planu i zmian jednostkowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ. U z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z póź. zmianami) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Projekt planu i zmian jednostkowych winien uwzględniać aktualny oraz prawny stan wiedzy, służyć celowi, dla którego zostanie wykonany, uzyskać pozytywną opinię Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, uzyskać uzgodnienia i pozytywne opinie organów uzgadniających i opiniujących i po wykonaniu całej procedury sporządzania planu przedłożyć do uchwalenia. Zamówienie obejmuje: zebranie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów niezbędnych do sporządzenia projektu planu i zmian jednostkowych, w tym map, sporządzenie tekstu i rysunku planu i zmian jednostkowychw skali 1:2000 zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie ustalonym w art. 15 powołanej ustawy i zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyką planu ( Dz. U nr 164 poz. 1587) podstawowego opracowania ekofizjograficznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U z 2002 r. Nr 155 poz. 1298) uwzględniającego ustalenia zawarte w ekofizjografii opracowanej przy zmianie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Brody. opracowanie prognozy skutków oddziaływania na środowisko zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U nr 62 poz. 627 z póź. zmianami) i rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie szczegółowych warunków jakim powinny odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Dz. U Nr 197 poz. 1667) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uczestnictwo w przygotowaniu projektów ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień oraz uczestnictwo w pracach Komisji Rady Gminy i sesjach Rady Gminy poświęconych projektowi planu, w publicznej dyskusji podczas wyłożenia planu do publicznego wglądu jak też prezentacja projektu planu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, analiza wniesionych uwag do projektu planu i przedłożenie Wójtowi Gminy propozycji sposobu ich rozpatrzenia, przygotowanie projektu planu do uchwalenia w formie uchwały wraz z uzasadnieniem, załącznikami składającymi się z rysunku planu i rozstrzygnięć Rady Gminy, wymagane przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ewentualną listą nieuwzględnionych przez Wójta Gminy uwag zgłoszonych do projektu planu.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie jest wymagane wadium III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 3. Posiadają doświadczenia zawodowego w zakresie prac planistycznych polegającego na wykonaniu przez wykonawcę nie mniej niż dwóch miejscowych planów lub zmian oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, uchwalonych przez radę gminy, w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Sporządzenie studium ( lub zmiany studium) dla obszaru całej gminy będzie traktowane dla potrzeb niniejszego postępowania, jako dwie zmiany studium. Dla ww. opracowań należy określić: - krótki opis przedmiotu zmiany studium, w tym określenie głównych funkcji terenów objętych zmianą studium, - daty: wykonania i uchwalenia przez radę gminy, - wartość przedmiotu zamówienia oraz odbiorcę, - dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uznaje zmianę studium sporządzoną dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie Wykonawcy
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dysponują nie mniej niż dwoma osobami posiadającymi wymagane przepisami uprawnienia i odpowiednie przygotowanie zawodowe, wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 oraz z 2002 r. Nr 23, poz. 221, Nr 153, poz. 1271 i Nr 240, poz. 2052), w tym co najmniej: - dwoma członkami izby urbanistów, lub - jednym członkiem izby urbanistów i jednym członkiem izby architektów.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie Wykonawcy III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany zawartej umowy pod następującymi warunkami. Zmiana nie może dotyczyć wysokości wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia Zmiany mogą dotyczyć I. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi; II. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami; Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Zmiana obowiązującej stawki VAT; Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: Zmiana danych teleadresowych, Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brody.info.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Brodach ul. St. Staszica 3 27 - 230 Brody pok. 103. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
Wpisany przez Łukasz Wzorek |
Data opublikowania: piątek, 04 lutego 2011 14:19 |
Poprawiony: piątek, 04 marca 2011 14:04 |