ZAPYTANIE OFERTOWE
I.Zamawiający:
Gmina Brody
ul. Stanisława Staszica , 27-230 Brody
NIP: 664-194-05-04, REGON: 291010004
II.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca opracowania Wniosku, Studium Wykonalności oraz przeprowadzenia Procedury wyboru partnerów do projektu Rewitalizacja miejscowości Brody w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający będzie ubiegał się o pozyskanie dofinansowania na realizację powyższego zadania ze środków zewnętrznych z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 w ramach Działanie 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich
Opracowane dokumenty i przeprowadzona procedura:
a) Wniosek o dofinansowanie zostanie opracowany zgodnie z Instrukcją dla RPO WŚ,
b) Studium Wykonalności zostanie opracowane zgodnie z wytycznymi do przygotowania Studiów wykonalności dla przedsięwzięć inwestycyjnych, opublikowanymi przez Instytucję Zarządzającą Programem jaką jest Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, z uwzględnieniem wszelkich wymogów w/w Instytucji w tym zakresie dla konkursu 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.
c) Studium Wykonalności stanowić będzie załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie realizacji projektu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020.
d) Procedura wyboru partnerów do projektu zostanie przeprowadzona zgodnie z art. 33 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz. U. z 2014r. poz. 1146 z późn. zm.) – przewiduje się wybór 2 partnerów (jednego ze sfery przedsiębiorstw – o statusie MŚP, drugiego ze sfery spoza przedsiębiorstw)
III. Wykonawca zobowiązany jest do:
a)sporządzenia przedmiotowych opracowań z uwzględnieniem wszelkich, aktualnych danych,
b)aktualizacji dokumentów będących przedmiotem zamówienia, do czasu uzyskania przez Zamawiającego pozytywnej oceny projektu dokonanej przez ekspertów wyznaczonych przez Instytucję Zarządzającą we wdrażaniu RPOWŚ na lata 2014-2020.
IV. W celu realizacji zadania Wykonawca :
- Będzie uczestniczył w ewentualnych spotkaniach roboczych dotyczących konsultacji założeń przyjętych w opracowywanych dokumentach. Za organizację spotkań odpowiada Zamawiający.
- Zobowiązany jest również do dokonywania zmian w opracowywanych dokumentach w zakresie przedstawionym przez Zamawiającego lub Urząd Marszałkowski, w trakcie procesu ubiegania się o uzyskanie dofinansowania na realizację zadań.
- Każda wersja opracowanych dokumentów musi zostać uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego.
V.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania niezbędnych dokumentów, w tym szacunkowych kosztów inwestycyjnych dot. przedmiotowych zadań w ciągu 10 dni od podpisania umowy.
VI.Zgodność dokumentów z aktami prawnymi i dokumentami strategicznymi
1.Opracowane Studium Wykonalności powinno być zgodne z następującymi aktami prawnymi:
1)Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 1515 z późn. zm.)
2)Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 1146, z późn. zm.)
3)Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.),
4)Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2009 Nr 151 poz.1220 z późn.zm)
5)Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.),
6)Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 r., poz. 199),
7)Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 1409, z póź.zm.),
8)Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.),
2.Inne dokumenty, z którymi przedmiotowe dokumenty powinien być skoordynowane:
1)Strategia Rozwoju Kraju 2020
2)Krajowa Strategia Rozwoju Regionalnego 2010-2020,
3)Strategia Rozwoju Gminy Brody,
4)Program Rewitalizacji Gminy Brody,
5)Krajowe Programy Operacyjne na okres programowania 2014-2020,
6)Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
7)Wytyczne w zakresie opracowania Studium Wykonalności (analiza ekonomiczno - finansowa).
VII.Zakres rzeczowy dokumentów
1.Zachowana zostanie zgodność z przepisami prawa.
2.Przewidziane działania zostaną zaplanowane z uwzględnieniem analizy kosztów i korzyści – zostanie wskazany optymalny wariant realizacji działań uwzględniający korzyści środowiskowe, ekonomiczne i społeczne.
3.Dokumenty będą opracowane w sposób kompleksowy.
VIII.Przeprowadzenie spotkań
1.Zorganizowanie i przeprowadzenie ewentualnych spotkań w celu uzgodnienia zakresu opracowywanych dokumentów. Za organizację spotkań odpowiada Zamawiający.
2.Spotkania zostaną przeprowadzone w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3.Terminy spotkań zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
IX. Terminy wykonania
1.Rozpoczęcie prac związanych z przygotowaniem opracowania rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy.
2. Termin opracowania w/w dokumentów został ustalony – najpóźniej w terminie 10 dni do zakończenia naboru wniosku.
X.Wynagrodzenie
Wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotowego zadania winno obejmować wszystkie koszty (w tym: Opracowanie Wniosku, Studium Wykonalności, Przeprowadzenia procedury wyboru partnerów, dodatkowo koszty uczestnictwa w spotkaniach, uzyskanie/opracowań materiałów niezbędnych do sporządzenia w/w dokumentów oraz ryzyko związane z wykonaniem przedmiotowego zadania, bez możliwości negocjacji ceny w trakcie realizacji. W złożonej ofercie należy podać cenę ryczałtową brutto.
XI.Wymagania dotyczące przekazania opracowanych dokumentów
1.Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego.
2.Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć wersje ostateczne: Wniosku, Studium Wykonalności dla wskazanego projektu z uwzględnieniem wymagań wynikających z przepisów dotyczących ubiegania się jak również realizacji projektów z dotacją RPO oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPOWŚ w zakresie opracowania Analiz Ekonomiczno-Finansowych i wytycznymi w zakresie opracowania Analiz Ekonomiczno-Finansowych.
3. Wykonawca dostarczy dokumenty w liczbie 3 kompletów wydrukowanych i oprawionych wraz z wersją elektroniczną zapisaną na trwałym nośniku z możliwością kopiowania i drukowania jego dowolnych części (w formacie .doc, .xls i .pdf 3 egz.). Dokumenty muszą zostać podpisane na pierwszej stronie przez Wykonawcę opracowania wraz z pieczęcią.
XII. Osoba/y do kontaktu:
Anna Kwiecień – młodszy referent ds. pozyskiwania środków zewnętrznych, tel. 41 271 12 05, e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
XIII. Warunki udziału w postępowaniu
Posiadania wiedzy i doświadczenia
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali opracowanie co najmniej 5 studiów wykonalności (analiz ekonomiczno-finansowych) dla projektów realizowanych w ramach Programów Operacyjnych z perspektywy 2014-2020, w tym 2 studia wykonalności muszą dotyczyć rewitalizacji.
Potwierdzenie, że w podmiot ubiegający się o zlecenie – realizował w projektach inwestycyjnych Programów Operacyjnych 2014-2020 usługi związane z wyborem partnerów do projektów zgodnie z art. 33 ustawy wdrożeniowej – wymagane min. 2 takie usługi.
XIV. Dokumenty wymagane w postepowaniu:
W celu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1.Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zapytania.
2.Oświadczenia oraz dokumenty wymagane w celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a)wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania
b)Dokumenty upoważniające osoby podpisujące ofertę do reprezentowania Wykonawcy - dokumenty rejestrowe określające zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentowania, a także pełnomocnictwo określające jego zakres, jeżeli Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik
Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez wykonawcę do podpisania oferty.
XVI. Termin nadesłania i związania ofertą oraz opis przygotowania oferty
1.Na ofertę składa się formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami do niniejszego zapytania.
2.Oferta musi być złożona w formie pisemnej, każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę, jej treść musi odpowiadać treści zapytania.
3.Dokumenty załączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawiania śladu.
5.Zamawiający uznaje, że podpisem jest złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska to musi być on uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
6.Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty upoważniające do reprezentowania – dokumenty rejestrowe oraz pełnomocnictwa, należy załączyć do oferty.
7.Kopie dokumentów, z wyjątkiem pełnomocnictw, winny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
8.Pełnomocnictwa muszą być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonych przez notariusza.
9.Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osoby podpisujące ofertę;
10.Wszystkie zapisane strony oferty oraz załączonych dokumentów i oświadczeń winny być kolejno ponumerowane, a w treści oferty winna być umieszczona informacja, z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się całość dokumentacji.
11.Opakowanie oferty
Ofertę cenową należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Ofertę należy nadesłać na adres:
Gmina Brody
ul. Stanisława Staszica3, 27-230 Brody
terminie do dnia 13.09.2017 do godz. 13:00). Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Kopertę oznakować napisem o treści:
Oferta na opracowanie Wniosku, Studium Wykonalności oraz Przeprowadzenia procedury wyboru partnerów dla projektu pn. Rewitalizacja miejscowości Brody z dopiskiem „nie otwierać do dnia 13 września 2017r., godz. 13:00”.
12.Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji Wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszej Specyfikacji.
XVII. Kryteria i sposób oceny ofert
1.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska największą liczbę punktów według poniżej wymienionych kryteriów:
Kryterium - cena - 100% (oferta najniższa cenowo otrzyma 100 pkt.), - Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ofercie.
Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
XVIII. Informacje dodatkowe
1. Oferty częściowe – Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Oferty wariantowe – Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamówienie uzupełniające – Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
4. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu – Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub odstąpienia od podpisania umowy bez podania przyczyny.
Wójt Gminy Brody
Marzena Bernat
Załączniki:
Plik | Opis | Rozmiar pliku | Ostatnia modyfikacja |
z1.docx | załącznik nr 1- formularz oferty | 83 Kb | 05.09.2017 14:09 |
z2.docx | załącznik nr 2-wykaz wykonanych usług | 83 Kb | 05.09.2017 14:09 |
z3.docx | załącznik nr 3- wzór umowy | 89 Kb | 05.09.2017 14:10 |
|